26. 6. 2012

New in:June

Ahoj,v pátek jsem byla nakupovat a mám pár nových kousků...
V Orsay jsem si koupila tričko s hadím potiskem a zipem na zádech,ale je docela tlusté takže nevím,jestli ho v létě budu nosit moc často.Dál jsem si v Orsay vybrala svetrotričko.Obě věci stály 100,-.


 Jedna z nejlepších věcí byly asi tyto šaty z H&M.Šaty si moc nekupuji,ale těmhle prostě nešlo odolat :) Stály 500,- a jsou krajkové!!Mají "výstřih" na zádech a dělají krásnou postavu.Bojím se ale,že se krajka bude ráda trhat :(
V Kappahl si moje sestra vybrala kruhovou šálu,která byla za 120,-.Potom jsme si ale vzpomněly,že jsou dvě za cenu jednoho.Tak jsem si jí koupila taky :) Doma jsem si ale všimla,že je v šále díra!!Ale nosit jí budu stejně :)A ještě taková zajímavost o těchto šatech-věděli jste,že má naprosto stejné šaty Christina Perri ve svém klipu(Distance) ? :)
Pokaždé když jdeme do obchodu s botami neodoláme!V pátek jsme šly do CCC.Tam jsem jsi vybrala tyhle  gladiátorky na gumu.Právě černé sandále mi chyběly do mé prázdninové sbírky bot,takže je určitě využiji.

Ve fashoin aréně jsem si v Klenoty AURUM koupila tenhle náhrdelník,který stál dohromady s přívěskem okolo 500 korun.K Vánocům jsem totiž dostala společně se sestrou poukaz na 1000,- do tothoto obchodu a tak jsme se musely rozdělit.Na fotce můžete vidět také náušnice.Ty jsem si v Klenoty AURUM koupila už dávno,ale nejspíš je to set a náhrdelník mi tam připadal tak sám :)

A to nejlepší na konec-CONVERSKY!!Conversky jsem chtěla dát do svého červencového wishlistu,jenže jsem se tak nějak předběhla.Podle mě to jsou takové universální tenisky a tahle barva se hodí skoro ke všemu...

PS:Jak se vám líbí nový design?

2 komentáře: