7. 6. 2012

Review:Balea patches of acne


Už dlouho jsem nedělala žádné recenze a vlastně nikdy žádnou negativní-to se dnes změní :) Většina recenzí je na věci proti akné,a dnes to nebude jiné...

 Tyhle náplasti jsem si koupila,protože jsem nikdy dříve nic podobného neviděla a říkala jsem si,že by mohly být dobré.Když jsem si je večer "nalepila" na obličej čekala jsem,že je ráno budu hledat pod polštářem nebo v pyžamu :) Ráno jsem je ale na obličeji měla všechny,když jsem je sloupávala,pupínky nezmizely.To ale nebylo žádné překvapení,protože co můžete čekat,že se stane po pár hodinách.Po pár dnech mi to však bylo divné,že neubývají.A po několika týdnech jsem s toho byla už vážně namíchnutá.70 korun za takové "izolepy" k ničemu.Takže moje konečné shrnutí:Vůbec mi nepomohl a akorát jsem za něj vyhodila peníze z okna.


0/10 bodů

2 komentáře:

  1. já kupuju tyhle věcičky od synergenu v rossmanu jsou levnější a mě pomůžou tak sporadicky na pupínky ,ale na černé tečky jsou dobré :)

    OdpovědětVymazat