5. 6. 2012

Birthday


26. května jsem měla narozeniny.Dneska bych vám chtěla ukázat pár věcí,které jsem dostala od své sestry... K tomuhle příspěvku psát moc nebudu,ale spíše vám přiblížím věci,které jsem dostala :)

 1.Tričko z C&A!Pruhované modré tričko se zipem na zádech a trochu průsvitným předkem.Určitě ho na mě někdy uvidíte...

2.Osvěžující voda z H&M!Je to voda,která má krásně sladkou letní vůni a třpytky.

4.Dvoufázový odličovač očí z YvesRocher!Docela mi vyhovuje až na to,že když se mi pomocí půlhodinového třepání lahvičkou konečně podaří "střepat" všechny části odličovače dohromady,za minutu je to zase všechno od sebe :)

A (podle mě) to nejlepší na konec:
5.Čelenka z COCO!Krásná čelenka s připevněnou modrou (látkovou) květinou,je asi to nejhezčí,i když se mi všechno opravdu líbí,co jsem dostala.

Všechno se mi stoprocentně líbí,takže díky Kiki.









Žádné komentáře:

Okomentovat