19. 6. 2012

Wishlist of June

Ahojky,dneska je článek tak trochu okoukaný inspirovaný jinými blogy.Je to můj červnový wishlist,který budu možná přidávat každý měsíc :)Každopádně tady jsou důvody, proč právě tyto věci:

DOUGLAS, Kabuki štětec-Tenhle štětec na pudr už potřebuji dlouho. Moje sestra ho koupila v douglasu asi za 50 korun a moc jí vyhovuje.Tak doufám,že ho buď najdu a nebo si mě najde nějaký jiný :)

Pilotky-Zatím nemám žádné vyhlídnuté,ale vím,že na léto prostě nějaké potřebuji. V červencové Elle jsou jedny moc pěkné,jenže pokud si ji někdo hodláte koupit jen kvůli nim,nedoporučuji!Já si ji kupuji kvůli obsahu,ale stejně mě to i tak mrzelo,když jsem si je nasadila a vypadlo jedno sklíčko a já potom vypadala jako pirát :)Ale možná jsem zrovna já měla nějaké poničené a nebo třeba mám,tak velkou hlavu,že to z nich muselo vypadnout...Každopádně je na mě určitě neuvidíte :)

H&M, Šaty-Tohle bude asi stejný případ jako u těch pilotek,nehodlám si koupit zrovna tyto(i když se mi moc líbí),ale bílé letní šaty,nejlépe z H&M si na léto určitě koupím.

CANON,EOS 600D foťák-Po nějakém foťáku se ohlížím už dlouho.Zrovna tenhle mi asi před týdnem padl do oka.Bohužel stojí přes 15 000,tak si ho asi do příštích pěti let nemohu dovolit.Ale co já vím,třeba mi ho nadělí Ježíšek :)

Nude plavky-Plavky mám akorát celkové, v kterých se asi moc neopálím a potom sice dvoudílné,ale zato obarvené od mořské soli,takže už vážně potřebuji nové.Tyhle,které jsou z H&M se mi líbí,ale ten střih se mi moc nelíbí,takže se asi podívám po nějakých jiných.

DERMACOL,Make-up cover-Tak tenhle make-up jsem si už objednala od Yell.Četla jsem na něj pár kladných recenzí a když jsme ho zkoušela,moc mi vyhovoval.Nevím co jiného bych k němu měla dodat.

Žádné komentáře:

Okomentovat