5. 8. 2012

PARIS

 Ahoj,sice jsem už dlouho nepsala,ale teď tady bude jeden kilometrový článek díky fotkám co jsem si přivezla z Paříže :).Do Paříže jsem jela 18. a přijela jsem předminulou neděli.Byla jsem tam tedy na pět dní,jenže jsem musela jet autobusem.A to je potom docela těžké si užít pětidenní zájezd,když půl dne jedete tam a půl dne zase zpět :) Berme tedy že jsem tam jela na ty dny tři...
Hned jak jsme přijeli (já,mamka,mamčin přítel a sestra)tak jsme šli na Eiffelovku.Docela dost foukalo a jsem ráda,že jsme šli asi půl hodinu před otevřením,protože když si to nakráčíte ke schodům až na otevření nějakou tu hoďku si ve frontě určitě postojíte :) Samozřejmě,že je tam i pár lidí co se snaží vecpat se do fronty jakoby tam mrzli stejně jako ostatní,ale nesmíte se dát...
Když se na Eiffelovce dobelháte po schodech (můžete si i připlatit za výtah,ale to potom není ono) až do druhého patra-stojí to za to :) Ten výhled je sice podobný jako když se díváte z Petřínské věže na Prahu,ale když zaostříte blíže na ty kostely,parky a ta dál nedá se to potom vůbec srovnávat...


 /TRIČKO-H&M,KOŠILE-Pikmkie,BUNDA-C&A,TAŠKA-S.Fiorentino,BERMUDY-Bershka,BOTY-Converse/




Výhled z Eiffelovi věže.


         Na Eiffelovce si můžete také prohlédnout Paříž skrz dalekohled...





Pařížské ulice...



Bazilika Sacré-Cœur



Výhled ze Sacré-Cœur.



Tak tyhle kolotoče jsem tam viděla asi čtyři :)




Noter dame




Centre Georges Pompidou



Forum des Halles je vlastně obchodní dům pod zemí,ale je tam šíleně moc lidí a tak se tam skoro nedá dýchat a v jinak pořádném H&Mku to vypadá jak v kurníku,protože když tam máte plavky za euro tak se tomu moc nedivím :)


Trhy



V Paříži si stejně jako v Praze můžete vypůjčit kola.



LOUVRE




vchod do Louvru





Nejlevněji nakoupíte přímo u nich-u černochů...










Vítězný oblouk




Doufám že se vám článek líbil :) Také bych se chtěla omluvit,že jsem celé prázdniny moc,tedy skoro vůbec nepsala.Teď to ale nahradím,protože jsem nafotila hrozně fotek na RANDOMY.

2 komentáře: