13. 11. 2012

New IN: November


V pátek jsem byla nakupovat a dnes bych vám ráda ukázala co jsem si koupila :) Bylo to něco mezi nákupem a  honem na svetr,protože svetry mám celkem asi tři a zbytek jsou takové ty obludky se žmolkami co se mi válejí někde vzadu ve skříni...



No nic,tak začneme: Jako první jsem se byla podívat na Smíchově kde jsem ve F&F našla dva světlé svetry.      



/F&F-174,-/


/F&F-314,-/


/F&F-179,-/

Jako další jsem jela do Palladia a tam jsem -kde jinde než ve F&F- našla tenhle pletený svetr a náušnice.Náušnice jsou dost těžké,takže jsem do pár hodinách nošení skoro necítila uši.Nezbývá nic jiného než počkat až si zvyknou :)


/F&F-28,-/


A poslední obchod o kterém vám budu psát je Marks&Spencer,kde jsem si koupila tričko a krém.Nevím jestli se to dá považovat zrovna za koupi,když jsem použila kupónky (5x na 30,-), ale mám nové věci tak to sem dám :) Tričko je rozhodně spíše na léto,tak nebuďte vyděšení,když ho teď zase dalších pár měsíců neuvidíte...


/M&S-100,-/


/M&S-45,-/

7 komentářů: