10. 11. 2012

My christmas WISHLIST

WISHLIST of October

Ahojky,dnes bych vám chtěla představit svůj Vánoční WISHLIST. Poslední dobou mi přijde,že nemám vůbec co na sebe,a tak se vyžívám v dělání wishlistů :) Na tomhle jsou věci (nebo aspoň polovina věcí),které bych chtěla k Vánocům...


 SVETRY:  Co by to bylo za zimu bez svetrů.Já potřebuji nové hodně tlusté,protože už jsem z těch co jsem měla vyrostla a ty co mi jsou,tak jsou hodně slabé.Abych pravdu řekla,tak už jsem si včera pár nových koupila,ale na ně se těšte až v příštím NewIn článku :)

PARKA: Mám hodně kabáty,ale bundy mám jen jednu na lyže a asi dvě takové ty hezčí.Parku bohužel nemám ani jednu což mi docela vadí,protože mi přijde,že by se mi hodně hodila k některým outfitům a rozhodně je i teplá.Bohužel nemám ještě žádnou vyhlídnutou :( Tak mi držte palce ať nějakou dostanu k Vánocům nebo seženu než bude konec zimy.



  LEGÍNY: To je podobný případ jako se svetry.Z těch co   jsem měla už jsem vyrostla a už mi jich zbylo jen pár.Podle mě se legíny využijí jak v zimě,tak na podzim nebo na jaře.Takže pokud čte tenhle příspěvek někdo kdo mi chce koupit nějaký dárek  k Vánocům a ještě neví jaký,tak jestli mi koupíte legíny určitě tím nic nezkazíte :)

BOTY: Nejřív jsem myslela,že těmto botám nepodlehnu,jenže teď se mi začali docela zamlouvat.Asi je to proto že co jsem se tak koukala do mého botníku jsou tam všehovšudy asi 4 páry zimních bot a navíc jsou na klínku a ty se mi taky poslední dobou hodně líbí :) Například mé nové boty-taky na klínku,ale teda co vám určitě nedoporučuji jsou 5ti hodinové nákupy na podpatcích-jauvajs (mám to ověřené :D)


BRONZER: A jako poslední,pro mě však neméně důležitý je bronzer.Nechci zrovna od BobbiBrowna,ale rozhodně bych uvítala od nějaké kvalitnější značky,například od M.A.C. :) Ale bojím se,že kvůli tomu jak jsou pro mě cenově nedostupné skončím u nějakého od essence.Včera jsem zrovna na jednen koukala,sestra říkala,že je prý stejně dobrá,ale já  stejně budu doufat,že se mi objeví pod stromečkem nějaký lepšejší :)





6 komentářů:

  1. Parka je i mým přáním ale jelikož už dlouho nemůžu tu pravou sehnat pomalu se s ní loučím. :)
    Zvu tě k sobě na giveaway :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jich pár viděla,ale bohužel žádná není ta pravá.Ale myslím,že v Takku je mají dokonce ve slevě,tak se můžeš mrknout....
      Na giveaway se určitě podívám :)

      Vymazat
  2. Ahoj, nominovala jsem tě v tagu magická jedenáctka, takže pokud budeš chtít, můžeš se zúčastnit. Více tady: http://www.life-of-kiki.blogspot.cz/2012/11/tag-11-cast-druha.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem odpovídala na tvém blogu,ale tedy ještě jednou-DĚKUJI :)

      Vymazat
  3. brala bych ty světlé legíny a oba svetry !!!

    OdpovědětVymazat