13. 10. 2012

WISHLIST,aneb černá je černá

Winter wishlist 2012




Ahojky.Začíná podzim a hned po něm zase zima.A kdo nechce zmrznout potřebuje nejméně jeden teplý kabát...pro mě je nejlepší klasický černý,ale musí být tedy o dost větší než můj minulo-roční,protože rukávy mi jsou asi někam k loktům :)

Dále potřebuji pár nových bot,protože uznejte sami v converskách se zima přežít nedá.Proto jsem se rozhodla pro krásné biker boots,jenomže pořád rostu a tak se moc investovat do bot nevyplatí..proto jsem se rozhodla pro jedny šedé ze Zary. Takže držte palce ať mají mojí velikost :)

A co by to bylo za podzim bez kozaček.Já mám pouze jedny hnědé z minulého roku a černá se přeci hodí ke všemu,navíc bych chtěla jen jednoduché né žádné nabírané či s kožíškem nebo dokonce s něčím ještě otřesnějším (alespoň pro mě)jako například na jehlovém podpatku.Zatím žádne vybrané nemám,ale myslím,že se něco určitě najde :)

Tenhle rok jsem také vyměnila batoh za kabelku,jenomže mi chybí černá a v zimě se mi určitě bude hodit ke kabátu a tak.Takovéhle mají v Mangu,takže tam asi budu hledat :)

Také jsem chtěla začít nosit světlý lak.Je sice jedno v jakém ročním období,ale přesto jsem to sem dala...Zatím mám jen pár nude,ale brzy si určitě nějaký narůžovělý koupím.

A poslední,ale neméně důležité jsou šperky.Teď se mi docela zalíbil vintage styl,už mám pár věcí,ale přesto bych chtěla svou sbírku ještě o trochu..nebo možná o trochu víc rozšířit.

Uff,na rozdíl od mých jiných článků se čtyřmi větami se tohle dost táhlo...Tak doufám,že aspoň jednoho z mých šesti čtenářů to bavilo :)

2 komentáře:

  1. Ten černý kabát je perfektní :) Letos si chci pořídit nějakou parku. Kabátky mám tři :) Jinak moc hezký blog, stávám se pravidelným čtenářem :) A když budeš chtít mrkni ke mně...
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat